Corel Draw, verzija Graphic Suit X4

CorelDraw je program namjenjen obradi i pravljenju vektorske grafike. Pitanje: Kakva je razika između vektorske i bitmap grafike? Pogledajmo primjere...

Prvih deset vježbi iz CorelDraw-a odnose se na istu oblast grafičkog dizaina a to je kreiranje zaštitinih znakova (logotipa) u spomenutom programu. Ostale vježbe odnose se na crtanje matematičkih figura u ravni i prostoru.

Sve urađene vježbe možete dobiti u video obliku.

Video lekcije koje će vam pomoći za puno bolje razumjevanje gradiva (pa i za spremanje ispita), možete skinuti i sa sljedećih linkova:

Download UvodUCorelDraw_1dio.7z

Download UvodUCorelDraw_2dio.7z

Download UvodUCorelDraw_3dio.7z

Vježba broj 1
Napravimo sljedeći znak:

slika5
Rješenje će biti oblika:

rjesenje5
Vježba broj 2
Napravimo sljedeći znak:

slika9
Rješenje će biti oblika:

rjesenje9
Vježba broj 3
Napravimo sljedeći znak:

slika10
Rješenje će biti oblika:

rjesenje10
Vježba broj 4
Napravimo sljedeći znak:

slika6
Rješenje će biti oblika:

rjesenje6
Vježba broj 5
Napravimo sljedeći znak:

slika4
Rješenje će biti oblika:

rjesenje4
Vježba broj 6
Napravimo sljedeći znak:

slika1
Rješenje će biti oblika:

rjesenje1
Vježba broj 7
Napravimo sljedeći znak:

slika2
Rješenje će biti oblika:

rjesenje2
Vježba broj 8
Napravimo sljedeći znak:

slika3
Rješenje će biti oblika:

rjesenje3
Vježba broj 9
Napravimo sljedeći znak:

slika7
Rješenje će biti oblika:

rjesenje7
Vježba broj 10
Napravimo sljedeći znak:

slika8
Rješenje će biti oblika:

rjesenje8
Vježba broj 11 i 12
Nacrtajmo sljedeći grafik:

slika8
Nacrtajmo sljedeći grafik:

rjesenje8
Vježba broj 13 i 14
Napravimo figuru:

slika8
Napravimo figuru:

rjesenje8